لوازم یدکی واریو

هوندا واریو از هندلینگ خوبی برخودار است و فنربندی آن مناسب می‌باشد. این فنربندی‌ها از اسکوترهای قدیمی‌تر و کوچک‌تر هوندا بهتر شده است اما نسبت به مدل‌های بالاتر هوندا ضعیف‌تر می‌باشد. چرخ جلو و عقب هوندا واریو ۱۴ اینچی است و لاستیک‌های آن چسبندگی مناسبی با آسفالت داشته و لاستیک‌های آن کمی لاغر به نظر می‌رسند. مصرف سوخت هوندا واریو مصرف سوخت اسکوتر هوندا واریو بسیار پایین است. می‌توانید با یک باک ۵.۵ لیتری یک مسافت ۲۰۰ کیلومتری را طی کنید. برای اینکه از مصرف سوخت صرفه جویی شود، اسکوتر هوندا واریو به سیستمی به نام Idling Stop مجهز شده است. این سیستم موتور را بعد از توقف و ثابت ماندن چند ثانیه خاموش می‌کند. این سیستم در مکان‌هایی مانند پشت چراغ قرمز یا ترافیک به کار می‌آید. برای دوباره روشن شدن موتور فقط کافیست دسته گاز را به حالت گاز دادن بچرخانید. اگر مایل به استفاده از این سیستم نیستید می‌توانید آن را با استفاده از سوئیچی که روی اسکوتر قرار گرفته غیرفعال کنید. ظرفیت صندوقی که در زیر زین اسکوتر کلیک قرار دارد، ۱۸ لیتر می‌باشد که می‌توانید کاسکت‌های نیمه را در آن قرار دهید. در هوندا واریو دو محفظه در داشبورد قرار دارد و دارای یک قاب در جلو است.

 اسکوتر هوندا واریو به سنسور جک بغل هم مجهز هستند. که وقتی آن را پایین بیاورید موتور خاموش می‌شود. این اسکوترها از صدای زیادی برخودار نیستند و نور آن‌ها بسیار خوب می‌باشد. ترمز هوندا واریو ترمز عقب هوندا واریو کاسه‌ای و ترمز جلو هوندا واریو دیسکی می‌باشد. شاید در ابتدا نامطمئن به نظر برسد اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست، ترمزهای هوندا واریو کاملا مطمئن هستند و به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. ترمز‌های این محصول از یک سیستمی تشکیل شده است که سبب می‌شود ترمز جلو و عقب همزمان با هم فعال شوند. این سیستم قبلا هم در موتور سیکلت‌های هوندا به کار رفته است. در این سیستم چرخ عقب زودتر از چرخ جلو سر می‌خورد. هوندا واریو برای افرادی که تمایل دارند اسکوتری اسپرت و سبک و چابک با امکانات متوسط داشته باشند انتخاب بسیار مناسبی است. هوندا نمایندگی رسمی برای عرضه لوازم یدکی و فروش محصولات خود ندارد.

 بهتر است بدانید که هوندا واریو دیگر مدل‌های هوندا از نظر تامین لوازم یدکی، دفترچه راهنمای فارسی و خدمات پس از فروش مشکل دارند. با توجه به حجم بالای فروش این اسکوترها فروشندگان و صادر کنندگان هوندا واریو اطلاعات لازم را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می‌دهند. در هنگام خرید هوندا واریو چه نکاتی را رعایت کنیم؟ برای خرید قطعات هوندا واریو از مکانی مطمئن خرید کنید و از کیفیت لوازم یدکی آن مطمئن باشید. امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها لوازم یدکی تقلبی را عرضه می‌کنند. درست است که باید به قیمت توجه کنیم اما خرید لوازمی که قیمت بسیار پایینی دارند، ممکن است تقلبی باشند پس کیفیت را فدای کمیت نکنیم و جنس اصل را تهیه کنیم. با وجود تحریم‌هایی که کشور ما دارد وارد کردن قطعات سخت است، اگر قطعه اصلی را پیدا کردید دنبال قطعه‌های کپی و ارزان‌تر نروید. چرا که لوازم یدکی کپی از دوام بالایی برخوردار نیستند. کلام آخر ما در این مقاله اطلاعات کاملی درمورد لوازم یدکی هوندا واریو ارائه دادیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی مارکت یدکی عرضه کننده انواع لوازم یدکی هوندا است. شما نیز برای خرید لوازم یدکی واریو می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اصل بودن لوازم ما مطمئن باشید و با خیال راحت خرید لوازم یدکی واریو را انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که بتوانید از این فروشگاه کالاهای باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: